اداکار ساجد حسن پیپلز پارٹی میں شامل ہو گئے

کراچی: پاکستان شوبز انڈسٹری کے مایہ ناز سینئر اداکار ساجد حسن نے پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کر لی۔ ساجد حسن نے کراچی میں موجود پیپلزپارٹی کے رہنماو ں سے ملاقات کی اور سیاسی سفر کے آغاز کا اعلان کیا۔
پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما نثار کھوڑو اور کراچی ڈسٹرکٹ کے صدر سعید غنی کے ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئے معروف اداکارنے کہا کہ پاکستان کو نوجوان قیادت کی ضرورت ہے اور اس وقت بلاول سے بہتر انتخاب کوئی اور نہیں ہے۔انہوں نے کہا کہ وہ جانتے ہیں کہ پیپلزپارٹی میں شمولیت اختیار کرنے کے بعد انہیں ناقدین تنقید کا نشانہ بنائیں گے اور ممکن ہے کہ انیں لغویات بھی بکی جائیں۔

Syed Sajid Hasan@saiyidsajidshah

Have joined PPP .. Pakistan needs a young leadership and no body better than Bilawal Bhutto zardari .. now pls go ahead abuse me as much as you like .. but the dye is cast ..

پیپلزپارٹی میں شمولیت کے اعلان کے بعد رکن سندھ اسمبلی اور کراچی ڈسٹرکٹ کے صدر سعید غنی اور سینیٹر شیری رحمان نے ساجد حسن کو پارٹی میں شامل ہونے پر مبارک باد پیش کی۔

SenatorSherryRehman

@sherryrehman

Welcome to the @saiyidsajidshah. The journey for a progressive, peaceful, prosperous Pakistan may be strewn with obstacles,and we too r riddled with imperfections,but the path is lit with hope from @BBhuttoZardari.For reform, egalitarianism, transparency, inclusiveness https://twitter.com/saiyidsajidshah/status/988021799265947649 

(Visited 54 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *