ابوظہی میں تین کاروں کے حادثے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کردی گئی

ابوظہبی:متحدہ عرب امارات کے دارالحکومت ابوظہبی کی پولیس نے اپنے سوشل میڈیا اکاﺅنٹ پر تین گاڑیوں کے درمیان ہونے والے خوفناک حادثے کی ویڈیو شیئر کردی ہے۔

خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق ابوظہی پولیس نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک ویڈیو شیئر کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک سیلون کار بائیں جانب اور اس لین میں ایس یو وی کار تیزی سے جارہی ہے جبکہ اس دوران اچانک ایک اور ایس یو وی کار دونوں کاروں کے درمیان سے گزرنے کی کوشش کرتی ہے ۔

شرطة أبوظبي

@ADPoliceHQ
متابعينا كيف ترون مثل هذه السلوكيات والحوادث على الطرق والأسباب التي أدت إلى حدوثها. شاركونا مقترحاتكم ونصائحكم التي تعزز سلامتكم وتقلل مثل هذه الحوادث.#لكم_التعليق#YourComment

6:45 PM – Jul 7, 2018
87
189 people are talking about this
Twitter Ads info and privacy
اسی کوشش کے دوران درمیان والی کار دونوں جانب کی کاروں سے جا ٹکراتی ہے جس سے سیلون کار بائیں جانب لگے ڈیوائیڈر سے جا ٹکراتی ہے اور دوسری کار دائیں جانب گھومتی ہوئی ڈرائیور کے قابو سے باہر ہوجاتی ہے۔

ابوظہبی پولیس نے حادثے کی ویڈیو شیئر کی اور فالورز کو کہا کہ اس حادثے کے بارے اور ایسے دوسرے حادثات کو روکنے کے بارے اپنی رائے کا اظہار کریں اور کمنٹس دیں۔کچھ نے کہا کہ پولیس کو لوئر اور اپر حدود پر توجہ دینی چاہیئے جبکہ کچھ نے اس سب کا ذمہ دار اوورٹیکنگ اور تیز ڈرائیونگ کو قرار دیدیا۔

(Visited 20 times, 1 visits today)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *